pátek 3. července 2015

modrá je léto...


moje léto. Protože modrá je obloha bez mraků, modré je moře...
Moje hlava říkala, že to nepůjde, že nemůžu být offline. Nakonec to šlo...svět se nezbořil, práce neutekla. Dovolila jsem si dovolenou...v pyžamu až do oběda, pak na pyžamovou kostičku natáhnout proužky a pojistit to army šortkama a stoletýma odrbanýma converskama...prázdninový outfit, jak když vyšije...hlavně nic neřešit, prázdná hlava.


Pro mě je tohle úplně nejvíc, protože od mého muže z lásky. Padám-li na ústa, odtáhne mě do nějaké divočiny a tam JSME. 
Přečteme dvě hory knížek, mlsáme, hrajeme scrabble do zblbnutí...jsme spolu a rádi a baví nás to.-)
Krásné léto!



4 komentáře:

  1. "Jsme spolu a rádi" je nejhezčí věta na světě!! My taky! :) <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A vo tom to je...ty nejlepší věci nejsou za peníze, ale ani zadarmo:-)

      Vymazat
  2. taky si s mužem vystačíme sami,, je fajn, že to i ostatní tak mají :) A.l

    OdpovědětVymazat
  3. Zasiahlo ma to tak, aj tak...
    Krásne, letné fotky, textílie...krásne miesto...aj vyznanie.
    Môj muž je autista, vystačí si sám, vzťahy nepotrebuje...a predsa ma potrebuje...
    ...a predsa prežívame tajomstvo...bolesť ma otvára na tajomný život :-) ....jedinečný...v plnosti...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.